משאיות מיוחדות מפנים את הסכך שנותר מסוכות למתחם מיוחד בחירייה

    שלום בידרמן 1 Comment on משאיות מיוחדות מפנים את הסכך שנותר מסוכות למתחם מיוחד בחירייה

    אתמול והיום יאספו היום עצי הסכך של הסוכות מרחובות העיר במשאיות מיוחדות בנפרד משאר הפסולת כדי לשמור על כבוד תשמישי מצווה וכדי שלא יהיה זלזול בעצי המצווה • לצורך כך אף יחדו מתחם מיוחד באתר חירייה שעל ידי איגוד ערים דן לתברואה

    צילום: GILI YAARI /FLASH90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בישיבת היערכות מיוחדת שהתקיימה בראשות ראש עיריית בני ברק חנוך זייברט בהשתתפות סגנו מנחם שפירא, מנהל אגף התברואה נתנאל נחום ומנהלים בכירים באגף התברואה של ניקיון עיר התורה והחסידות במהלך כל ימי חגי תשרי הוחלט על מערך מיוחד של פינויים בערב חג סוכות ובמהלך ימי חול המועד כדי לכבד את תושבי עיר התורה והחסידות על רבבות תושביה.

    לצורך כך הנחה ראש העירייה לתגבר רכבי הפינוי ונוספו עשרות משאיות, מנופים, רכבי טיאוט וטנדרים מיוחדים והוספת משאבים רבים עבור פינוי את האשפה על מנת שהעיר תיהיה נקייה כראוי וכיאה לעיר התורה. כמו"כ התקיימה היערכות מיוחדת לפינוי ערימות גזם בערב חג הסוכות שאנשים גזמו בחצרות הבתים כדי שיוכלו לבנות את הסוכות כראוי.

    כמו"כ על פי הנחיית ראש העירייה חנוך זייברט וסגנו מנחם שפירא, ראש אגף התברואה, פיקוח ושיטור עירוני נאספו במהלך יום האתמול וכן יאספו היום עצי הסכך של הסוכות מרחובות העיר במשאיות מיוחדות בנפרד משאר הפסולת כדי לשמור על כבוד תשמישי מצווה וכדי שלא יהיה זלזול בעצי המצווה. לצורך כך אף יחדו מתחם מיוחד באתר חירייה שעל ידי איגוד ערים דן לתברואה.

    במהלך הביקור ציינו בפני ראשי האתר את הירתמותם לכל פנייה של עיריית בני ברק השומרת על הגדרים ההלכתיים כאשר כמה מהעובדים ציינו כי בזכות הקפדת העירייה בשנת השמיטה על פינוי פירות שביעית בקדושה נתוודעו לראשונה לדבר זה.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אולי שימחזרו גם סכך???????.